Pages

21 Ocak 2013 Pazartesi

Beni Affet 291. Bölüm 21 Ocak

GOOGLE REKLAMLARI
Bahar’ın hastalığı nedeniyle yanından ayrılamayan Sevgi Umut’un şüpheleriyle de karşı karşıyadır. Her şeye rağmen kızının yanında olan Sevgi ve Bahar arasındaki iplerin kopmasına neden olacak sürpriz haber ne olacaktır?
Ferman ve Derya aşkı son sürat devam ederken Yıldız kocasıyla arasına giren bu kadını bulmaya adım adım yaklaşmıştır. Yıldız’ın bulduğu izler onu  Derya’ya götürebilecek midir?
Beni Affet yeni bölümleriyle hafta içi hergün Star Tv’de.
Osman Kozan, Tunç ve Feride’nin Kozan şirketlerine ortak olmasından sonra yıkılır. Bütün bunlara sebep olduğunu düşünen Kemal ise hatasını düzeltmek için kolları sıvar. Öte yandan bir araya gelen Cüneyt ve Feride arasındaki buzlar erimeye başlar. Fakat Osman Kozan’ın yeni ortaklarına sunduğu teklif Feride ve Cüneyt için bir kez daha ayrılık demektir.
Osman Kozan’ın başına gelenlerden kendini sorumlu tutan ve Cüneyt’e yaşattıklarına dayanamayan Feride bu işi çözmeye karar verir. Kemal’den yardım isteyen Feride, Cüneyt’e dair sürpriz bir gerçekle karşı karşıya gelir. Kemal’in Feride ve Cüneyt aşkının kaderini etkileyecek açıklaması ne olacaktır? Sevgi Şahin’i ailesinden uzak tutmaya çalışsa da Kader gerçeklere adım adım yaklaşmaktadır. Annesiyle ilgili şüphelerini Bahar’la paylaşan Kader, sonunda Sevgi’nin geçmişine dair bir kanıta ulaşır. Bunun hesabını sormaya kararlı olan Kader başına geleceklerden habersizdir. Ferman’ın kendisini aldattığını öğrenen Yıldız, Derya’nın peşine düşer. Evliliğini kurtarmak isteyen Yıldız’ın planı nedir?

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.