Pages

17 Aralık 2012 Pazartesi

Benim İçin Üzülme 7. Bölüm 18 Aralık

GOOGLE REKLAMLARI
Buke'ye hayat zehir oldu. Dedenin ısrarı üzerine eve yerleşen Buke ve Niyazi için zor günler başladı. Sadece onlar için değildi zor olan Nermin için de çok zordu herşey. Evladının bir tanesi toprağın altında diğeri ise evladının ölümüne neden olan kıza gönlünü kaptırmış hayatını onunla birleştirmeye kararlı Niyazi..

Nermin kalmaya ikna oldu olmasına ama hayatını odasında geçirmeye kararlı. Yıllardır birlikte oturdukları sofraya bile oturmaz. Senelerdir gelinlik yaptığı kayınvalidesi ve kayınpeterinin yaptıkları çok zoruna gider. Kötü olan Nermin gibi görünür ama bir çok anne anlıyor aslında Nermin'in yaşadığı acıyı. Buke ise kendini kabul ettirmeye çalışsada bu çok zor oluyor. Son olarak bahçedeki mezarın başında gözyaşı döken Buke'yi gören Nermin deliye döner ve elinde odun ile Buke'nin üzerine saldırır. Niyazi tam o sırada gelir. Bir tarafta karısı bir tarafta sevdiği kız Niyazi için çok zor bir an ama mecburdur karısının yanında yer almaya çünkü Buke O'nun aşkı için herşeyi bırakıp geldi. Bakalım Nermin bunun üzerine evi terk edecek mi bu kez?

Şahin Ağa ise şirkete genel müdür olarak Sinan'ı uygun görür ve ona öyle bir oda hazırlatır ki Sinan bu duruma hayır diyemeyecek gibi.. Peki Irmak bu duruma ne diyecek? Sinan'ın şirkete genel müdür olması Bahar ile dah sık görüşmelerine neden olacak böyle giderse büyük bir yasak aşk alev alacağa benziyor.
Benim İçin Üzülme İzle - Benim İçin Üzülme 7. Bölüm Fragmanı ve Özeti. Benim İçin Üzülme dizisi yepyeni bölümü ile 18 Aralık 2012 Salı akşamı ATV ekranlarında olacak.

Benim İçin Üzülme 7. bölümü ile 18 Aralık Salı günü Atv’de kaldığı yerden devam edecek. Benim İçin Üzülme 7. bölüm haberin devamında.

ATV ekranlarında yayınlanan Mahsun Kırmızıgül'ün yeni dizisi Benim İçin Üzülme'nin heyecanla beklenen 7. bölüm fragmanı yayınlandı. Dizinin yayınlanan yeni bölüm fragmanında Niyazi'nin kız kardeşinin Buke'ye söylediği sözler damgasını vuruyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.