Pages

13 Kasım 2012 Salı

13 Kasım Benim için üzülme 2.bölüm

GOOGLE REKLAMLARI
Benim için üzülme 1.bölüm ile atv ekranlarında 6 kasım 2012 günü start aldı. Benim için üzülme dizisinde duygusallık ön planda oldu.

Atv ekranlarının sonbahar döneminde başlattığı Benim için üzülme dizisi 1.bölüm ile izleyiciler ile buluştu. 1.bölüm 'de Sinan vatani görevi için askerde bulunuyordu. Film ilk başlangıcında bir askeri birlikte askerler sabah kalkınca komutanımızın bugün son günü diyerek bütün mehmetçikler kalktı ve içtimaya geçti. Bir asker kaldırmak için odasına gidip seslendi. Benim için üzülme 2.bölüm fragmanı ekranlarda yayınlandı. Yeni bölüm haftaya salı günü damgasını vuracak. İlk bölümde Benim için üzülme dizisi salı gecesine damgasını vurmuştu. Benim için üzülme dizisi salı günlerin vazgeçilmez dizisi olacağı gözüküyor.

Son sabah toplantısını yapan sinan askerleri ile duygulu bir konuşma yaparak askerliğini bitererek birlikten ayrıldı.Benim için üzülme dizisi karadeniz bölgesinde ağırlık olarak çekilmekte. Karadeniz'in iki saygın kökenli ailesinden kankardeşler niyazi ve harun kendi aralarında büyük bir çatışma içine girerler. Çünkü doğudan gelen buke hayatlarını değiştirmiştir. Mevsimlik işci olarak karadenize gelmesi ile bir çok kişi buke 'ye hayran kaldı. Hemde öyle bir aşık oldular ki bu iki aile birbiri ile daha çok karşı karşıya gelecekler gibi gözüküyor.maden kralı Şahin Yılmaz askerden gelen Sinan'a kendi iş yerinde çalışma teklif etti. Şahin zaten sinan'ı çok sevmekte olduğu için hatta kendi oğlu gibi sevmektedir. BENİM İÇİN ÜZÜLME dizisi’nin kadrosunda Rana Cabbar, Beyazıd Gülercan, Sacide Taşaner,Ünal Silver, Rüçhan Çalışkur, Necmeddin Çobanoğlu, Yasemin Büyükağaoğlu, Öykü Çelik, Fulya Zenginer, Selin Şekerci, Tansel Öngel ,Çağlar Ertuğrul gibi birbirinden başarılı oyuncular yer alıyor. Benim için üzülme dizisi ilk bölüm ile herkes tarafından beğenildi. Şimdiden bir sonraki bölümler sabırsızlıkla beklenecek gibi gözüküyor. Benim için üzülme dizisinin yayınlandığı atv kanalının resmi internet sitesi üzerinden benim için üzülme dizisinin son bölüm'ünü izleyebilirsiniz. Benim için üzülme dizisi salı günü geceye damgasını vurduğunu söyleyebiliriz. Gerek konusu olsun gerek kadrosu olsun Benim için üzülme dizisi ileriki bölümlerde daha fazla izleneceği bell oldu. Mahsun Kırmızıgül imzası dizide olması ayrı bir heyecan katıyor. dizinin hikayesi ise Mahsun Kırmızıgül’e ait. Kırmızıgül aynı zamanda dizinin genel yönetmenliğini de yapıyor. Çekimleri Kars, Batum ve Hopa’da gerçekleşecek olan BENİM İÇİN ÜZÜLME’nin yönetmenliğini ise genç yönetmen Serkan Birinci yapıyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.